Mania wybielania Plus - 1890 pln tylko teraz 1290 pln
Teraz promocja Raty 0 % na nasze usługi
Teraz wszystkich stać na najlepsze implanty
Placówka stomatologiczna, którą pokochasz
Dzieci uwielbiają Primadent
Twoje zdrowie jest dla nas najważniejsze
Dziękujemy za 20 lat zaufania
Teraz promocja Raty 0 % na wszystko
Jesteśmy placówką dla wszystkich pokoleń
Najnowocześniejsza placówka stomatologiczna na Podkarpaciu
Zdrowy i piękny uśmiech w każdym wieku
Dbamy o bezpieczeństwo naszych pacjentów
Komfortowe fotele z wygodnymi poduszkami

REGULAMIN KLINIKI STOMATOLOGICZNEJ „PRIMADENT”

                                                                                                     

Umawianie pacjentów na wizytę.

Zajmujemy się wyłącznie leczeniem wcześniej zaplanowanym i omówionym z pacjentem na wstępnej, bezpłatnej konsultacji.
Na każdą wizytę pacjent powinien się zapisać po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty  (telefonicznie lub osobiście). Pacjenci zapisywani  są przez wykwalifikowaną i doświadczoną rejestratorkę w terminach zgodnie z  kolejnością zgłoszeń. Rejestracja po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu szacuje ile czasu zarezerwować na wizytę. Na standardową wizytę przeznaczamy 30 minut, na konsultację 10 minut, na wizytę endodontyczną (leczenie kanałowe) lub protetyczną od 30 do 120 minut. Pomiędzy przyjmowanymi pacjentami wymagane są 5 minutowe przerwy potrzebne do zdezynfekowania stanowiska pracy. Nie zapisujemy pacjentów na wizyty krótsze niż 10 minut. Lekarz nie udziela konsultacji dotyczących wariantów leczenia przez telefon, ani w innym miejscu niż bezpośrednio przy fotelu dentystycznym w gabinecie (z wyjątkiem konsultacji i porad po zabiegu).


Potwierdzanie wizyt.

Każda wizyta potwierdzana jest 1 dzień wcześniej przed zaplanowana wizytą przez Rejestrację Kliniki poprzez kontakt telefoniczny. W przypadku braku możliwości skontaktowania się, wysyłana jest wiadomość SMS lub mail z prośbą o potwierdzenie wizyty. W przypadku braku jakiejkolwiek informacji zwrotnej umówiona wizyta zostaje skrócona do 30 minut lub anulowana (jeśli Pacjent w przeszłości przynajmniej raz nie zgłosił się na umówioną wizytę nie informując o tym fakcie Rejestracje Kliniki. Jeżeli z jakiejś przyczyny nie mogą państwo przybyć na umówioną wizytę prosimy o jak najszybsze powiadomienie o tym Rejestrację Kliniki.


Kolejność przyjmowania pacjentów.

Bezwzględne pierwszeństwo mają osoby zapisane na wizytę. Zależy nam na dobrej organizacji pracy kliniki, szanujemy czas naszych pacjentów i staramy się nie dopuszczać do opóźnień w ich przyjmowaniu. Niestety czasami występują nieprzewidziane sytuacje i niektóre zabiegi się przedłużają, (nawet standardowego leczenia nie można precyzyjnie zaplanować w określonych ramach czasowych). Może się, więc zdarzyć, że zabieg się przedłuży i kolejny pacjent zostanie przyjęty z pewnym opóźnieniem. Za co z góry przepraszamy i prosimy, aby pacjenci mieli przygotowaną odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do kilkunastominutowych opóźnień. Oprócz wykonania zaplanowanych na dany dzień zabiegów możemy przyjąć ponadplanowo pacjentów z powikłaniami bólowymi (między wcześniej umówionymi pacjentami przy wygospodarowaniu rezerw czasowych) lub, gdy zwolni się miejsce w grafiku (z powodu odwołania lub nie zgłoszenia się na wizytę wcześniej umówionego pacjenta). Pozostałe osoby wymagające interwencji lekarskiej zapisujemy na najbliższy wolny termin lub na listę rezerwową, ewentualnie kierujemy na ostry dyżur stomatologiczny gdzie zostanie udzielona doraźna pomoc. Na kontynuację leczenia zapraszamy do Kliniki „Primadent”.


Pacjenci z bólem, awarią w weekend lub święta

Nie prowadzimy ostrego dyżuru dla pacjentów ”bólowych” ani nagłych przypadków. Pierwszeństwo w przyjęciu mają osoby będące naszymi stałymi i długoletnimi pacjentami, którym staramy się nigdy nie odmawiać pomocy, np. w przypadku powikłań bólowych lub wymagających szybkiej interwencji lekarza. Pacjenci ci płacą regularną cenę z cennika. Przez pojęcie stały i długoletni pacjent należy rozumieć zgłaszanie się na wizyty co 6/12 miesięcy. Wszystkich innych pacjentów pierwszorazowych i nie będących naszymi stałymi i systematycznymi klientami oraz nie zapisani w weekend z wyprzedzeniem obowiązują ceny o 50% wyższej niż ceny z cennika. Osoby z bólem lub awarią w miarę możliwości przyjmiemy w danym dniu między wcześniej umówionymi pacjentami lub pod koniec dnia pracy (przy wygospodarowaniu rezerwy czasowej, co czasami wiąże się z oczekiwaniem w poczekalni lub w domu pod telefonem).


Lista rezerwowa.

Aby przyspieszyć termin wizyty proponujemy zapisanie się na listę rezerwową. Z tej listy wpisujemy pacjenta na pierwszy miejsce zwolnione przez innego pacjenta.


Odwoływanie wizyt.

W interesie pacjenta jest powiadomienie gabinetu o rezygnacji z umówionej wizyty, albowiem opłata za nie odwołanie wizyty
i zarezerwowany bez potrzeby czas lekarza wynosi 80,00 PLN za każde 30 minut. Prosimy o odwołanie wizyty 1 dzień wcześniej a w nagłych wypadkach (np. choroba) przynajmniej w dniu wizyty parę godzin wcześniej. Dzięki temu, inny Pacjent z listy rezerwowej lub z bólem / awarią będzie mógł skorzystać z tego zwolnionego w grafiku miejsca.
 

Spóźnienia na wizytę.

Spóźnienia na wizytę powyżej 15 minut są traktowane jako rezygnacja z wizyty. Po tym czasie przyjmowany jest kolejny zapisany pacjent lub ponadplanowy pacjent z bólem.


Płatności.

W Klinice Primadent akceptujemy następujące formy płatności: gotówka, karta płatnicza / kredytowa, raty (po spełnieniu wymaganych formalności. Decyzja kredytowa uzależniona jest od oceny ryzyka i indywidualnej sytuacji klienta). Istnieje możliwość płatności przelewem (przedpłaty) jedynie w przypadku jeżeli przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym kliniki przed wizytą.



Rękojmia.

W trosce o dobro pacjenta pracownicy i współpracownicy gabinetu wykonują swoje usługi z należytą starannością na najwyższym poziomie. Udzielamy:

  • 5-letniej rękojmi na wypełnienia wykonywane pod mikroskopem oraz na leczenie kanałowe,
  • 2-letniej rękojmi na wypełnienia (plomby), stałe uzupełnienia protetyczne (korony, mosty) oraz wkłady koronowo-korzeniowe,
  • rocznej rękojmi na wypełnienia w zębach mlecznych ( z wyłaczeniem wypełnień wykonywanych w syropie Dormicum),
  • rocznej rękojmi na protezy.
  • 10-letniej rękojmi na implant Ankylos
  • dożywotniej rękojmi na implant Asta

Jeżeli w okresie rękojmi wypełnienie w zębie lub uzupełnienie protetyczne ulegnie deformacji, zmieni kolor lub swoje właściwości, wówczas do 30 dni od zgłoszenia zostanie nieodpłatnie naprawione lub wymienione na nowe.
 

Powikłania.

Przed zaplanowaniem leczenia stomatologicznego pacjent musi być świadomy, że mimo największej staranności lekarza w trakcie leczenia dochodzi czasami do niechcianych i nie podlegających reklamacji powikłań takich jak:

  • ból zęba lub tkanek otaczających
  • szczękościsk
  • pęknięcie, złamanie zęba
  • obrzęk, ropień, krwiak
  • krwawienie po zabiegu chirurgicznym
  • podwyższona temperatura, złe samopoczucie
  • reakcja alergiczna na zastosowane leki
  • zaostrzenie współistniejących schorzeń                                                                                                                   

Wystąpienie powikłań może spowodować u pacjenta między innymi:

  • dyskomfort i stres spowodowany bólem
  • konieczność przyjmowania leków mających znaczenie u kierowców i kobiet w ciąży       
  • problemy natury estetycznej
  • problemy z jedzeniem i mówieniem
  • nieprzewidziane wcześniej leczenie kanałowe
  • nieplanowaną ekstrakcję zęba i leczenie protetyczne

Chociaż większość z wymienionych powikłań szybko mija bez śladu nie należy planować wizyty u dentysty tuż przed ważnymi wydarzeniami takimi jak wyjazd na urlop czy rodzinna uroczystość.

Dobrze zorganizowana praca daje możliwość wykonywania świadczeń stomatologicznych na poziomie satysfakcjonującym
w najwyższym stopniu zarówno pacjenta jak i cały personel gabinetu.


Ogólne zasady udzielania świadczeń w Klinice Stomatologicznej ”Primadent” zostały ujęte w Regulaminie

Obowiązuje od: 2.04.2012 r.


Pacjencie prosimy – współpracuj z nami :)

Zależy nam na dobrej organizacji pracy placówki i dokładamy wszelkich starań, aby opóźnienia w obsłudze się nie zdarzały.


Dlatego prosimy Cię drogi Pacjencie:

  • jeśli nie możesz przyjść do placówki w umówionym terminie – poinformuj nas o tym jak najwcześniej,
  • jeśli cierpisz na nagłe bóle najpierw zadzwoń i zapytaj, czy możliwe jest Twoje przyjęcie,
  • pamiętaj, że bezwzględne pierwszeństwo przyjęć mają Pacjenci zapisani na wizytę oraz nasi stali i długoletni Pacjenci,
  • miej na uwadze, że nie prowadzimy ostrego dyżuru a przyjęcie kogoś nadprogramowo jest wynikiem tylko i wyłącznie dobrej woli lekarza i zgody pozostałych Pacjentów,
  • osoby z nagłymi bólami staramy się przyjmować między umówionymi wizytami jedynie w sytuacji wygospodarowania wystarczających rezerw czasowych.

Dobrze zorganizowana praca daje możliwość wykonywania świadczeń stomatologicznych na poziomie satysfakcjonującym zarówno Pacjenta, jak i cały personel.

 

×

Pliki cookies w naszym serwisie.

Informacji zarejestrowanych w plikach "cookies" używamy m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Możesz zmienić ustawienia dotyczące "cookies" w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli pozostawisz te ustawienia bez zmian pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień plików "cookies" może ograniczyć funkcjonalność serwisu. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.